دستگاه پرکن و دوخت تیوب آرایشی بهداشتی؛ نحوه انتخاب و مزایا

دستگاه پرکن و دوخت تیوب آرایشی بهداشتی؛ نحوه انتخاب و مزایا

تیوب های آرایشی و بهداشتی به لحاظ حجم دارای تنوع زیادی هستند که طبیعتا تفاوت در قطر و طول آنها تعیین کننده حجم تیوب می باشد. حجم تیوبها از 5 تا 375 میلی گرم با مقاطع یا قطر های 19 و 25و 30 و 35 و 40 و 50 و 60 و از طول حداقل 50 میلی متر تا 185 میلی متر متغیر می باشند که باید با توجه به حجم مورد نظر، قطر و طول مناسب محاسبه گردد که البته باید طول کمی بیشتر از طول محاسبه شده باشد زیرا انتهای تیوب کمی باریکتر خواهد شد و قسمتی برای دوخت در نظر گرفته می شود و مقداری جهت برش نهایی توسط دستگاه کات می شود.

تیوب های تمام پلاستیک یا PBL

 تیوب های تمام پلاستیک یا PBL پرچالش ترین تیوب ها به لحاظ دوخت می باشند که مناسب ترین روش برای دوخت آن روشی است که در دستگاه دوخت تیوب مکاترون استفاده می شود یعنی «هوای داغ». زیرا عملیات حرارت دهی از داخل جداره انجام می شود و به همین دلیل به هیچ وجه  تحت بدترین شرایط فیزیکی و شیمیایی از محل دوخت جدایش و نشتی اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر این تیوب PBL نیز که تماما پلاستیکی می با شد نیز بهترین مقاومت در شرایط مختلف را داراست.

تیوب ABL یا آلومینیوم لمینت

تیوب ABL یا آلومینیوم لمینت دارای یک لایه مرکزی آلومینیوم و چند لایه پلیمری به سمت داخل و بیرون است که این تیوب نیز توسط دستگاه پرکن و دوخت تیوب مکاترون قابل پر کردن و دوخت می باشد.

تیوب تمام آلومینیوم

نوع دیگری از تیوب ها تیوب های تمام آلومینیوم هستند که برای انواع پماد و چسب و مواد شیمیایی استفاده می شوند که امکان پر کردن و دوخت آنها به صورت تا و چروک وجود دارد توسط گروه مکاترون قابل طراحی و ساخت می باشد.

انتخاب دستگاه پرکن و دوخت تیوب

مسلما نوع تیوب ABL یا PBL و یا تمام آلومینیوم عامل تعیین کننده در انتخاب نوع سیستم دوخت و پرس دستگاه می باشد. ولی قسمت پرکن برای تمام تیوب ها به یک شکل می باشد. دستگاه پرکن تیوب مکاترون برای تیوب های آلومینیوم لمینت (ABL) و تمام پلاستیک (PBL) مناسب می باشد. برای تیوب های تمام آلومینیوم پرس تا و چروک قابل سفارش است.

مزیت دستگاه پر کن و دوخت تیوب آرایشی بهداشتی مکاترون

دستگاه پر کن و دوخت تیوب آرایشی بهداشتی مکاترون با توجه به تکنولوژی به کار رفته در دوخت تیوب یعنی جوش هات ایر(hot air) علاوه بر اینکه دارای ظاهری زیبا و شکیل می باشد همچنین مقاوم ترین دوخت برای انواع تیوب های ABL و PBL نیز می باشد همچنین با توجه به مکانیزم نیمه اتومات، مناسب برای کسب و کارهایی است که در ابتدای راه تولید هستند فوق العاده میباشد چراکه  قیمت این دستگاه گمتراز یک سوم دستگاه تمام اتومات می باشد. البته لازم به ذکر است دستگاه تمام اتومات با تیراژ 1300 عدد در ساعت نیز با هزینه مناسب قابل تولید و عرضه می باشد. در حال حاضر این دستگاه توانایی پرکردن و دوخت 240 عدد تیوب در ساعت را دار می باشد.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                سیستم کنترل دستگاه plc میباشد و مخزن و سیلندر و نازل و کاورهای دستگاه پرکن تیوب مکاترون از جنس استیل 304 میباشد به عبارتی تمام قسمتهای که با مواد در تماس هستند از استیل 304 و بسادگی قابل شستشو میباشند.

نحوه کار دستگاه پرکن و دوخت تیوب

نحوه کار با دستگاه پرکن تیوب مکاترون به این شکل میباشد که اپراتور تیوب را در کاسه نگه دارنده که مطابق با قطر تیوب میباشد قرار داده و با زدن پدال کار دستگاه پرکن تیوب شروع میشود و تمامی چهار مرحله بصورت خودکار انجام میشود یعنی در اولین مرحله مواد مورد نظر در تیوب پرمیشود و در مرحله بعد عملیات حرارت دهی صورت میگیرد و در مرحله بعد تیوب پرس میشود و در نهایت ناصافی های باقی مانده از پرس بریده میشود و اپراتور تیوب آماده را برداشته و تیوب جدید مجدد توسط کاربر بارگذاری میگردد.

چه موادی را در تیوب می توان پر کرد؟

با توجه به مجهز بودن این دستگاه به پرکن سیلندر پیستونی، هرگونه مواد اعم از مایعات رقیق تا مایعات غلیظ، انواع ژل، انواع کرم، وازلین، پماد، خمیردندان و انواع مایعات غلیظ با این دستگاه قابلیت پر کردن داخل تیوب را خواهد داشت.

نحوه انتخاب و خرید دستگاه پرکن و دوخت تیوب آرایشی بهداشتی

با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این دستگاه برای انواع تیوب، محدودیتی در انتخاب تیوب براساس ارتفاع یا طول تیوب وجود نخواهد داشت. ولی چنانچه تصمیم دارید تیوب هایی با قطرهای متفاوت را در برنامه تولید قرار دهید قسمت نازل هوای داغ و نگهدارنده تیوب باید با توجه به قطر تیوب های مورد نظرتان سفارش داده شود که به راحتی قابل تعویض می باشد.

جهت خرید دستگاه با شماره های درج شده در بخش «ارتباط با ما» تماس حاصل فرمایید.

2 Comments

  1. حسن فوادیان گفت:

    خوب است ،آیا برچسب برندراهم بروی قوطی ها هم می تواند به چسباند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به راهنمایی نیاز دارید؟همین الان پیام دهید