پرکن مایعات غلیظ

پرکن مایعات غلیظ

این دستگاه جهت بسته بندی مایعات با غلظت بالا نظیر عسل استفاده می گردد و در مکانهای سرد استفاده از مخزن گرم کن یا روان کننده الزامی است که در صورت نیاز همراه دستگاه ارائه می گردد. در ضمن این دستگاه در صورت استفاده از سروو موتور (سفارشی) جزو دقیق ترین دستگاه های پرکن مایعات می باشد. بدیهی است که میزان حجم توسط کاربر قابل تنظیم می باشد.چنانچه محصول شما دارای ارزش فوق العاده بالایی است فارغ از غلظت مواد محصول استفاده از دستگاه سروو پمپ توصیه می گردد.تمامی دستگاه ها بر اساس تیراژ تولید شما از یک نازل تا چند نازل قابل طراحی و ساخت می باشد.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق

 

دستگاه پر کن مایعات رقیق برای پرکن و بسته بندی مایعات کاربرد دارند.از این دستگاه برای پرکردن مایعات غلظی درون ظروف های استوانه ایی استفاده میشود.با استفاده از این دستگاه میتوان مایعاتی مانند عسل و رب و سس مایونز استفاده نمود.دستگاه پرکن مایعات غلیظ در صنایع بسته بندی دارای بیشتر استفاده می باشند.دستگاه پرکن مایعات غلیظ در صنایع غذایی بالاترین میزان استفاده دارند.دستگاه پرکن مایعات شامل چهار نوع می باشد:1-دستگاه پرکن مایعات غلیظ 2-دستگاه پرکن مایعات رقیق 3-دستگاه پر کن مایعات روتاری 4- دستگاه پر کن خطی مایعات

 

دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات

دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات دارای نازل های پرکن و درب گذار و درب بند می باشد.این دستگاه ها داری عملکرد اتوماتیک می باشند.دستگاه های پرکن مایعات دارای انواع مختلف می باشند و ظرفیت تولید بطری هر دستگاهی متفاوت می باشد و بستگی به نوع کاربرد موردنظرتان میتوانید از این دستگاه ها استفاده نمائید.

 

قیمت دستگاه پرکن تک نازله

شما میتوانید قیمت دستگاه پرکن تک نازله را در مکاترون مشاهده نمائید و دستگاه مورد نظر خودتان را بصورت تضمین شده و بدون ریسک سفارش دهید.دستگاه پرکن تک نازله جزو دسته بندی دستگاه پرکن و بسته بندی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به راهنمایی نیاز دارید؟همین الان پیام دهید